pátek 2. září 2016

Orofacionální stimulace a návštěva Logopedie

Ano i když je Vítečkovi skoro 21 měsíců už jsme dvakrát navštívili Logopedii. A včera jsme byly po druhé a byla to zábava. Naše ´´teta´´ nám ukázala jak masírovat pusinku  a taky jak dělat bubliny(ne blbiny ty umíme i bez ní .:D). Bubliny děláme doma často, ale ještě se nepodařilo, že by Víťa sám foukl. Ovšem jaké si na mě dnes připravil překvapení. Byly jsme u sousedky pohrát si za holkama a já se chtěla ještě rozloučit a ještě si chvilku pokecat a dala jsem Vítka do trampolíny. Jsem k němu otočená zády a slyším flétnu. V hlavě mi bliklo, že nejspíš Barunka si uvnitř píská, když v tom se otočím a on sedí důležitě a hraje. Ano hraje. Nevím jak prostě foukal pusinkou přesně tak jak mu to včera ukazovala logopedka. Je to neuvěřitelné a jsem tak šťastná. Žádná slova by to nevystihla. Takže jsme si půjčili flétnu a rychle pelášili domů, aby se mohl předvést babičce. A ano hrál celou cestu domů a jak byl důležitý a spokojený. Ovšem tatínek přijel moc pozdě Víteček zmožen usnul a je tak sladký. Takže ano má to smysl a děláme to dobře. A když vidím výsledek je to přesně ten motor, který mě žene dál. Čeká nás spoustu práce, ale my budeme bojovat. Znakujeme co to jde a taky pojedeme na znakovací víkend. Věřím, že tam se naučíme spoustu nových věcí, které pak společně budeme praktikovat. Mějte krásné dny plné nových věcí a sluníčka.:) My budeme slavit, tančit a kolotočovat se. Přijela přece pouť.

Žádné komentáře:

Okomentovat