neděle 11. září 2016

Jak jsme hráli Paintball

Jednou, už je to hodně dlouho, jsme v místním hostinci potkali velice příjemného mladého sympatického muže. Dali jsme se do řeči a zjistili, že je to přistěhovalec. Shodou náhodou se rozhodli spravovat dům kde můj manžel vyrůstal a má tam spoustu vzpomínek z dětství. A tak jsme vykládali o všem možném až jsme se dostali k paintballu. A já prostě úplně nadšená jsem se přiznala, že jsem to vždy chtěla hrát. Slovo dalo slovo. Včera mi zazvonil mobil cizí číslo a najednou pozvánka tak asi za hodinu budeme hrát. Všeho jsem nechala dítě dala manželovi a sama s bráchou vyrazila. No co mám říkat. Byla jsem jak Alenka v říši divů. Nikoho jsme neznali a všude bylo plno lidí. Ale všichni lidi byly úplně v pohodě. Bylo tam i spoustu dětí takže legrace bylo dost. Zastříleli jsme si. Mě v zápalu hry vyletělo koleno a ted se budu muset uzdravit. Nicméně to byl fantastický zážitek a všem doporučuji. A tady pár fotek. A ještě dodávám, že moc děkuj za pozvání a užili jsme si to naplno.:)
1.bratr
2.já
3.dětina balíkách


Žádné komentáře:

Okomentovat