neděle 20. března 2016

Když se maminka spustí..

Včera po hodně dlouhé době jsem vyrazila s přáteli. Už když jsem odcházela z domu věděla jsem, že si to užiji na 100%. Hehe a taky že jo. Manžel a dítě zůstali doma a já měla tolik potřebný oraz. Vypily jsme ze skoro švagrovou láhev růžového sklepmistra. To je moje oblíbené snědli jsme hromady jídla. A probrali jsme možné i nemožné poslouchali jsme hudbu lahodící mým uším. Zjistila jsem, že se mi líbí úplně všechno. Jsem prostě zvyklá poslouchat dětské cd a vše co jiné je tak úžasné.:D Jsem úplně poznamenaná tou mateřskou DOVOLENOU. Příští týden budeme mít jako vždycky hodně hektický. Začíná to hned pondělkem kdy musíme na kontrolu k dr jestli se jizvičky po operaci pěkně hojí. Víteček opět začal krásně papat nejspíš už se zotavil po operaci a bříško už je v pohodě a teď to chce vše dohnat. Měl dietu, ale od té pomaličku upouštíme už chce všechno jíst. Má dva zuby a je úžasný. Taky jak jinak, že? V pondělí bude den pokračovat příjemným cestováním. Pokud počasí dovolí chceme jet do Blanska na oslavy dne Downového syndromu. Pokud chcete někdo podpořit tak si vezměte každou jinou ponožku. A samozřejmě si vzpomeňte na naše výjimečné děti. V úterý máme volno. Ve středu přijede návštěva z rané péče a ve čtvrtek jedeme na vyšetření očí do Litomyšle. A v pátek je svátek a budeme všichni spolu až do úterý. To je paráda.:) Víteček váží 9200g už oslavil 15 měsíců a má dva zuby. Děkuji za přečtení a mějte se a užívejte jarní dny.:))

Žádné komentáře:

Okomentovat