úterý 2. února 2016

Snažím se zkrotit ďáblův stroj

Jednou jsem dostala na narozeniny šicí stroj. Absolvovala jsem pár kurzů kde jsem se naučila spoustu věcí. Ovšem když jsem chtěla ten stroj zkrotit doma bylo to absolutně něco jinýho. Nic mi nešlo nevěděla jsem kam šáhnout co udělat. A tak si tam ležel jednou za čas jsem jela na kurz abych si vše zopakovala něco málo ušila a zase šel odpočívat.:) Jenže mi to vrtalo pořád hlavou. Jak na to co s tím atd. Až přišel jeho čas. Při serfování na netu jsem našla odkaz na stránky o šití pro úplné začátečníky. Všichni tam píšou, že to zvládli no tak jsem se vydala do galanterie koupit látku, nitě a prostě potřebné věci.Jo a hlavně mě k tomu donutila situace, že nemůžu na Vítečka sehnat kalhoty. Já totiž sháním kalhoty s ťapkama což prostě nelze sehnat. A jelikož on na nožkách ponožky moc dlouho nesnese a já nemám nervy pořád dokola mu je nasazovat řekla jsem si holka to dáš...A tak přišel dnešní den já jsem se rozhodla, že si jen všechno nachystám. A nakonec to dopadlo tak, že mám kalhoty ušité. Teda ještě je potřeba dát gumu do pasu a dodělat spodky u nohavic, ale stejně. Jsem hvězda a musela jsem se pochlubit a musím poděkovat mamce která dnes strávila půl dne se mnou na telefonu a snažila se mi poradit. Mamko děkujiiii....Pro mě názvy jak entl  je absolutně španělská vesnice, ale jsem ráda, že jsem zvládla aspoň gaťky pro Vítečka. To mi stačí. Nehodlám ten ďáblův stroj pokoušet dál. Jen pár  kalhotů a budu spokojená. I když člověk nikdy neví na co zajímavého na internetu narazí. A jelikož mi sem nejdou vkládat fotky a fakt nevím proč musíte mi věřit.
Jen jsem to zkusila a vypadá to, že se mi snad podaří vložit fotky.
1.Víteček
2.spolu u štědrovečerního jídla..
3.jedna vysmátá
4.já sám a rukama


Žádné komentáře:

Okomentovat