čtvrtek 30. července 2015

Metličky

Dnes jsme měli krásný rodinný výlet. Samozřejmě do rodiny počítám i kamaráda s dcerkou stejného příjmení jako my ovšem pravá rodina to není. Vyjeli jsme si do Zoo V Olomouci. A i když jsme tam byly již několikrát dnes poprvé z dětmi. Víteček si to užil prospal to skoro celé.:) Já mám největší zážitek a to, že jsem viděla na vlastní oči pořádně naštvanýho lva. Ošetřovatelé ho zavřeli do toho skleněného kotce a on byl prostě děsně naštvaný. Zřejmě chtěl do výběhu. Nehledě na to, že tam bylo moc malých neukázněných dětí, kteří ho dráždily. Jsem jen stála snažila jsem se to natočit a zničeho nic lev vyskočil tlamu rozevřenou a rukou kdyby mohl tak by nás poliskal všechny. Jinak nic už pro mě nebyl takový zážitek..Celkový dojem super.:) Nádherný den
Úkol zněl pouít metličky vlastní rukou..Umetla jsem ocet s cukrem..Použití zálivka.:) https://www.facebook.com/kucharkaprodceru?fref=ts












Žádné komentáře:

Okomentovat