čtvrtek 21. května 2015

okurek nebo cuketa..:)



Zaměnit okurek s cuketou dokáži asi jenom já. Při nákupu jsme koupili cuketu a okurky. Cuketu normálně nepoužívám, protože ji manžel nemá rád. Ale potřebovala jsem ji abych mohla Vítečkovi přidat do příkrmu. Tak jsem kousíček odkrojila a povařila s mrkví, petrželkou a kedlubnou. Moc mu to chutnalo a spapal celý talíř. No, ale aby se mi nekazila našla jsem si recept na cuketovou buchtu ze skořicí! A dala jsem se do pečení s chutí a radostí. Cuketu jsem si oloupala a pozor dokonce odjádřila.:) Upekla a jo byla moc fajn. Večer jsem měla návštěvu a chtěla připravit něco na stůl a otevřu šuplík se zeleninou a EJHLE. Koukám, že je tam ta cuketa ze které jsem pekla. Polil mě pot a v tom jsem si to uvědomila. Šla jsem se přesvědčit do zbytků a ano. Byly tam slupky od okurky.:) Takže pokud nemáte cuketu dejte tam klidně okurek jak by řekl Babica.:)


V sobotu jsme byly s Vítečkem na prvním pochoďáku dokonce má malej svůj první diplom. Ušli jsme 8 km. A já myslela, že vypustím duši.:) Ale bylo moc pěkně a výlet jsme si užili.


Byly jsme na dalším očkování-naštěstí vše proběhlo bez reakcí. Při té příležitosti jsem ho nechala zvážit. A pozor má 7kg.:) No má faldíčky a papat mu chutná. Je to šikula.


1.fotka z čajovny-když se potkají dva kamarádi. Stejně staří


2.Vítek  s mapou


3.když papáme


4.spolu na grilovačce













Žádné komentáře:

Okomentovat