sobota 7. března 2015

Zabouchnuté dveře

Už se vám to někdy stalo? Byly jsme opět v azylu u našich a všichni šli do práce. Já jsem chtěla ráno přiložit do krbových kamen, ale jaksi mi došlo dřevo. Tak jsem si šla na dvorek pro kus dřeva a ejhle. Dveře udělaly bum a bylo to. Uvnitř se vrtěl synek, který se dožadoval jídla. Já stála na dvoře v pyžamu a bačkůrkách v očích paniku a v zámků samozřejmě strčené klíče. Na to že jsem po císařovi jsem přelezla plot jako bych měla 50 kg a sprintovala jsem k sousedovi. Zazvonila jsem a vychrlila jsem to na něho tak rychle že chudák ani nestihl protestovat. Vzal kus jakéhosi železa a valily jsme zase na zpět. Jenže dostat se na dvorek nebylo tak lehké. Musely jsme prolézt přes tůjky. Ovšem jaké bylo překvapení když se ochotný soused propadl do rozdělaného sklepa. To už jsem byla mírně šílená a chtělo se mi ječet a brečet. No nic nakým způsobem vylezl a šli jsme zkusit otevřít dveře. Nešlo to. Mě to v hlavě šrotovalo jak to uděláme už jsem chtěla vybít okýnko u dveří. A ono to udělalo lup a dveře se otevřely. Utíkala jsem za broučkem strach v očích a on úplně v pohodě si tam něco povídal a trpělivě čekal a ž se vrátím. No byla to šílená zkušenost na kterou jen tak nezapomenu.

Žádné komentáře:

Okomentovat