středa 11. února 2015

Šestinedělí je za náma.:D

A troufnu si napsat, že se nám všem neskutečně ulevilo. Moje hormony lítaly z minuty na minutu jako splašené a dokázala jsem se smát a do toho absolutně plakat. Rozněžněl mě pohled do kolébky na naše miminko. A když se do toho přidal zánět v prsu dílo bylo dokonáno. Brečela jsem manželovi na rameno, že nechci být hypochondr. A to už bylo vážně moc i na klidného muže. A to nemluvím o tom, že každý den řešíme že mi neteče mléko! Na to už je alergický a někdy se smíchem říká. Co budeme asi dělat když neteče mlíčko.:D. Já totiž děsně nerada vařím nutrilon. Jenže zkrátka večer když už jsem za celý den unavená to jinak nejde. Ale přesto je to dobré. Odstříkávám 90 ml a jeden den dokonce po 120ml. Co tři hodinky. A někdy tu jednu dávku uvaříme ten nutroš. Akorát mám problém ze stáváním v noci. To se mi nechce. Ale pak si vždycky řeknu, že to dítko je bezbranné a nemůže si jít vzít jídlo do ledničky tak se snažím co nejrychleji vyskočit z postele a postarat se o něho. U paní doktorky v poradně dostal pochvalu. Je šikulka krásně drží hlavičku a váží 4380g a měří 56 cm. Je to vidět má krásné škraně a faldíky na nohách. Taky se začal pěkně projevovat zjistil, že má hlas jako zvon a dává o sobě pěkně nahlas vědět. Jsem na něho moc pyšná i přes diagnozu se vyvíjí moc dobře tak snad mu to vydrží. V pátek bude oslava Víteček bude mít dvouměsíční narozeniny. je to brouček milovanej. K narozeninám dostane šátek abych ho nemusela tahat v rukách, protože už se opravdu pronese a já potřebuji taky někdy něco dělat. ted musím končit a jít se upravit za chvíli by měly přijet z rané péče na konzultaci. Díky za komentáře a za přečtení.:)

5 komentářů:

  1. Věruško, ty jsi nejlepší ;) Víteček je šikulka ;) Adél

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Věruško ,když jsem se dozvěděla jak to s vaším miminkem je,tak mi to bylo nesmírně líto! Vím, že Ty jsi človíček plný lásky, dobroty a jak říká můj muž, jsi takové sluníčko. O to víc mě to mrzelo. Dlouho jsem nad tím přemýšlela a nevěděla jsem , co Ti psát. Nepatřím mezi ty ,jenž věří v Boha, ale myslím že něco je nad námi, snad osud ,kdo ví! Prostě poslal Vítečka do vaší rodinky, jelikož ví, že u vás dvou najde lásku ,teplo a něhu domova, kterou potřebují všechny děti.A děti jako je Víteček toho potřebují dvojnásob. A ne každý má dar poskytnout to svému děťátku.Já ,ale vím,že vy patříte mezi ty ,co to dokážou. Věř mi, že Víteček ať už je jaký je,vám to vrátí . Přeji vám oběma mnoho síly a trpělivosti a věř, že všem dětem ,pokud jsou šťastné, září očička stejně.Těším se ,až vás i s Vítečkem uvidím. Mám Tě ráda teta Marta

    OdpovědětVymazat
  3. ŠIKOVNÁ MAMINKA..:-)
    Vojtíšek zaslouží pochvalu také... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Maličký je moc šikovný! Ať vám dělá jenom samou radost :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi šikulka Věruš a klučík taky:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat