neděle 13. dubna 2014

Pečení je radost

Pro někoho je to relax pro jiné povinnost. Patřím do první skupiny. Peču ráda-teda když se mi chce. Naposledy jsem pekla buchtu, kterou jsem nestihla vyfotit. Ona totiž velmi rychle zmizela.. dělala jsem ji takto.:
Listové těsto jsem si rozdělila na dvě poloviny a rozválela jsem je na velikost plechu. Naskládala jsem piškoty, na ně jsem nastrouhala jablka a sem tam jsem naskládala mandarinky z plechovky a posypala trošku skořicovým cukrem. Na tyto dvě vrstvy jsem uvařila puding a ještě teplý nalila. Na horu jsem dala další vrstvu rozváleného těsta. Potřela jsem vajíčkem a dala péct na 170 stupnů. Také jsem zkoušela dát místo jablek něco jiného a bylo to také moc dobré. Pokud rádi pečete jistě vyzkoušejte a klidně se pochlubte. Dobrou chuť příště se budu snažit vyfotit...:D

1 komentář:

  1. Tak to u nás by taky zmizela rychlostí blesku .... proto dobroty peču radši v noci, je čas fotit:-)))

    OdpovědětVymazat