pondělí 28. dubna 2014

Květinový zážitek na Floře.

S babičkou navštěvujeme každým rokem jarní floru. Přijde nám nejkrásnější. Je barevná, voňavá, krásná prostě jako jaro.:) Letos se k nám přidal i můj manžel. Dělal nám nosiče.:D Ale letos jsem se teda držela. Tak jak jindy nakupuji jako blázen letos jsem byla v klidu. Ano samozřejmě něco jsme koupili např. kytičky do truhlíků, babička koupila rybíz  příště koupíme tyčkovitá jablka. Bylo to nádherné, ale těch lidí bylo moc. Rozbolela mě šíleně hlava a nešlo to zastavit. Taky jsem zřejmě málo pila a do toho ty lidi. Odpadla jsem jak hruška,když jsme přijeli domů bylo už pozdě, šli jsme zasadit všechny kytičky a saláty atd. a já si šla lehnout. Sice hlava bolela, ale šlo to přežít. prostě jak byl klid a ticho bylo to lepší. No vyspala jsem se do růžova dnes jsem uvařila oběd jen takovou rychlovku( smažený sýr+ brambor, česnečka). A ted tady do ouška poslouchám přednášku o bylinkách. A to je taky velice zajímavé. Člověk by nevěřil co se všechno dá usušit a uvařit. Tak jdu poslouchat at z toho taky něco mám.:)

2 komentáře: