pátek 7. března 2014

shrnutí.:)

To byl víkend. Jaksi rychle utekl a  začal březen. Tak jako všichni i my jsme vylezly z naší nory :D a chtěly jsme něco začít dělat venku. Tak jsme se daly do přerovnávání dřeva. A ono jaksi už bylo dlouho skladované tak se z něho prášilo. A manželovi to spadlo do oka. No.... ze začátku jsme si myslela, že to má rozdrážděné. A v sobotu už to trvalo dlouho a odpoledne jsme prostě jely na pohotovost. No. Do Svitav a ti nás poslaly do Litomyšle. To byl výlet. Ale dopadlo to dobře třísku vytáhla moc hodná paní doktorka a Pepovi se neskutečně ulevilo. Zřejmě začalo jaro jinak si neumím vysvětlit proč mi kvetou nazahrádce sněženky a bledule a začínají také kvést krokusy.:o). Jsem ráda, ale mám pocit, že mohly ty kytičky ještě počkat.:)).
Tento týden byl náročný, ale pěkný. Mám odpolední takže si ráno pokud nemám práci můžu pospat. Tím pádem pokud nespím do deseti můžu si usednout do své milované dílničky a tvořit. Vyrobila jsem pár přáníček ty nemám bohužel nafocené a jedno čajové- to je moje specialitka  a moc ráda je vyrábím. V noci když nemůžu spát vymýšlím barevné kombinace. A troufnu si říct, že tentokrát se to moc povedlo. Potvrzeno tím, že se ihned prodalo.:) To je prostě nádhera. A dokonce další zakázka na jedno čajové,dvě svatební a jedno pro pilota.:) Prostě se snad začalo dařit. To mě motivuje a nutí tvořit i nadále.
Abych jen nechválila a nenadávala( i když to jsem celá já) v čajovně začala probíhat nádherná prodejní výstava ručně dělaných korálkových šperků a taky máme nově nazdobenou chodbu výrobky dětí z mateřské školky na zámečku. Pokud budete mít cestu přijďte se podívat. Tak moc děkuji za nahlédnutí
1. Háčkovaný oslík dle návodu kamlin
2. čajové přání žluto-oranžové
3.ze vnitř
4. nejnovější hnědo-oranžové





1 komentář: