pátek 10. ledna 2014

Tak a je tu pátek

Jak všichni víte venku máme jaro :) dokonce svítí sluníčko. To je úžasná zpráva, ale já bude ještě zdovolením dodržovat zimní spánek.:D. Zítra budu muset uvařit oběd a upeču zřejmě buchtu, a pak, a na to už se moc těším, se zavřu do své milované pracovny a budu tvořit. Mám v hlavě zase tolik myšlenek, že nevím co s nima. Tak to prostě zkusím převést do reality. Manžel by mi mohl přidělat na zeď korkovou nástěnku ať si můžu pověsit všechny,,důležité,,papírky s termíny. No a když bude mít v ruce vrtačku nebo čím to bude dělat,mohl by mi taky přidělat do kuchyně vánoční dárek. A jelikož je nemocný bude jistě tuze rád, že může něco dělat :DD. Takže očekávám klidný a krásný víkend. plný odpočinku a tvoření. Dodělávám dárek pro taťku k 50-ti nám, které se nezadržitelně blíží. Měla bych s tím také pohnout. A co nového v čajovně? Včera jsme měly numerologii, dnes bude promítání cestovatele a zítra bude zpívání manter a bhadžanů. Trošku jsem to zkomolila a zvala jsem lidi na zpívání baklažánů :D. Ale zřejmě pochopili neboť říkali, že přijdou hihi. To je vše mějte se krásně a děkuji za náhlednutí.:))

Žádné komentáře:

Okomentovat