čtvrtek 30. ledna 2014

všehochuť

Jen v rychlosti. Prohlížím si fotky a ráda bych jich pár tady uveřejnila, ale obávám se že dnes na mě tlačí čas. Já než se vždycky rozhodnu, že něco napíšu je pozdě večer. No, ale dnes jjak jsem koukala na ty fotky tak jsem si vzpomněla, že jsme měli hodně narozenin kulatých od nového roku. Nejprve slavila moje milovaná babička Věra. Měla 70 už někdy v listopadu, ale nebyl čas na oslavy tak jsme to nechaly na leden. V zápětí měl můj taťka 50. No jak bych to řekla elegantně. Jedinej kdo chtěl slavit jsme zřejmě byla já. Ovšem otec o to moc nestál. Jak nám dal zase najevo. Nicméně my jsme si toho nevšímaly. Babičce jsem udělala pár pozvánek pro svoje blízké přátelé a tatovi dort. Tak koukejte.:)
1.pozvánka na babičky narozeniny.
2. babička se chlubila vánočním dárkem( dostala kalendář s fotkama ze svatby zřejmě moc potěšil)
3. V plné zábavě(svatební rekvizity)
4.  Pepíček nejkrásnější dárek pro nás pro všechny
5. zase já :D
6. Povedená tvarohová bábovka o tom zase někdy jindy.:)
7. dárek pro paní
8. obálka na peníze
9. dort pro tatu
10. umělecká skupina.










1 komentář: