sobota 16. listopadu 2013

nemoci,odpočívání,tvoření :)

Dlouho jsem se snažila tomu odolávat, ale pak to přišlo tak rychle že jsem nestihla nic. Když jsem byla ve středu v práci a měla jsem docela fofry tak z ničeho nic mě jakoby chtělo trošku škrábat v krku. Uvařila jsem si preventivně zázvorový čaj a věřila, že bude dobře. No jo já si můžu říkat co chci, prostě a jednoduše domů jsem dojela v mrákotách a ve čtvrtek už jsem měla volno, protože bylo nemyslitelné jít do práce. A tak jsem jeden den prospala a pro válela. :). V pátek už mi bylo lépe nicméně do práce nemůžu ještě bych je nakazila. A protože jsem se nahlásila na trhy do Olomouce od zítra za týden a pak ještě tu další neděli tak musím taky něco tvořit abych měla co nabídnout. Samozřejmě nejedu sama beru sebou tým svých kolegyněk-asistentek.:). Takže jsme všichni pohlceni tvorbou. Háčkujeme skoro všechny a ještě do toho tvoříme takové papírové věci( přáníčka,diáře,deníčky). To je tak krásné. jé. Takže mě přišla ta nemoc vhod. samozřejmě to nepřeháním, ale je mi doma moc dobře. Taky si užívám manžela mýho milovanýho. Já vím slíbila jsem fotky ze svatby. Všechno bude. třeba už zítra. tady vám nabídnu pár fotek mé tvorby. Jo a přišel mi swapík tady z blogu. Já teda swapuji všude na fléru i tady. uf měla bych si to začít psát. Ať se v tom neztratím. A tady pár fotek z mé tvorby:
1. Moje novinka-není to z mé hlavy, ale podle angl.návodu a je to přání pro milovníky čaje.
2. Fotka ze vnitř- přání obsahuje tři přihrády na čaj
3. krabička na dárek
4. Další čajové přání
5. detail ze vnitř
6. diářek
7.-9 swapík :) miluji dárečky a moc děkuji
10. vizitky na dárky.:)
Tak co jak se vám to líbilo. Moc děkuji všem za nakouknutí dělá mi to velikou radost.:D












1 komentář: