neděle 13. října 2013

Rozlučková párty

V pátek jsem uspořádala pro své kamarádky rozlučkovou párty..Oslovila jsem asi tak 15-18 kamarádek. A sešlo se nás v jednu chvíli 12. Byl to pořádnej babinec. Byla ohromná legrace. Vypilo se moc vína a snědlo se skoro všechno. Dostala jsem sprosťácký dárky, alkohol, sexy košilku :o) kterou jsem musela hned vyzkoušet a předvést hihi. No prostě bylo to fantastický. pařily jsme do půl 3 a já byla zmožená, ale nešlo mi pořádně spát, protože doma je hold doma. Spacák celou noc šustil a neměla jsme vedle sebe svého miláčka a ten mi prostě chyběl.:). V sobotu jsem to v práci přežila i když chvilkami těžce a pak jsem se těšila až si lehnu a odpočinu si. Myslím že jsme to měly všechny stejně. Bylo to moc super fotky raději nechám schované, protože to asi nesmí nikdo vidět. I když by se nasmáli i ostatní :D. Holky moc děkuji, že jste si na mě udělaly čas a přišli jste. A pro ostatní kterým nestojím ani o smsku...přišli jste o hodně.

Žádné komentáře:

Okomentovat