úterý 3. září 2013

Přijela k nám pouť

Dnes bych se chtěla trošku poohlédnout o tom jaké to bylo když přijela pouť. Za prvé to bylo ukončení prázdnin a začátek nového školního roku a druhé to byl a je stále vítr pro peněženku. Jenže když jsem byla opravdu malé dítě tak si pamatuji, že jsme chodili pomáhat stavět kolotoče a taky se mi zdá že jich bylo jaksi víc než teď. Přiznám se že jsem tam ani v neděli nebyla. No protože v sobotu jsme slavili narozeniny a ono když se moc dlouho slaví není to dobré.:) Ale třeba minulý rok tam bylo spoustu vjetnamců a jinak nic. Až jsem objevila jednoho pána schovaného a ten měl malované kamínky tak jsem si koupila 4. Abych vůbec něco měla. Já totiž pokud úplně nutně nemusím k vjetnamcům nechodím. Fůůj smrdí jim to tam a chovají se jako....Nerozumí česky, nereklamují zboží a já jako prodavačka to nesnáším. Musíme taky reklamovat. No ale to je úplně na jinou diskuzi:D. No a abych to nezakecala tak jsme se chodili točit za vajíčka a za domácí suroviny. Nevím teda jak to teď chodí, ale takhle asi ne..Takže přijel řetízkáč velký, střelnice a skákací hrad. To je všechno. Chjo. Přijde mi že to hodně upadá. A taky jsem tvořila. Na přání pro fotbalistu a pro rybáře.:) Tomu říkám relax. Háček jsme nezahodila to ne jen ho trošku posunula.:)

1 komentář: