čtvrtek 26. září 2013

Dnešní tvoření s bezinkou

Konečně jsme se dočkali a  uskutečnil se první kurzík(snad ne poslední) u nás v Mohelnici. kurz organizovala Bezinka ve spolupráci s Davonou a bylo to bezva. Udělali jsme si moc pěkné přáníčko které se celé rozevře a přetočí. Bylo nás deset podctivích tvořivých a nevím kolik čumilů. Ti mě teda znervozňovali nejvíc.Vše začalo ve 14 hodin a já jsem skončila samozřejmě jako poslední. Když už se uklízelo ještě jsem nebyla hotová. Hold jsem si to vychutnala až do konce. Bylo to moc super a skvěle jsem se pobavila. tady malé nahlédnutí za našemi výrobky..)
1. Hlavní aktérky- Ivet a Maruška :)
2. Já pilně pracuji a stříhám pečlivě :D
3. ještě jednou :)
4.-5. přáníčko ovšem nemám tušení kdo ho dělal snad mě autor omluví. až budu mít svou fotku tak tuhle smažu




2 komentáře: