neděle 21. července 2013

Nečekaná dovolená

Původně to mělo být všechno úplně jinak. Ale jak už to bývá nic není tak jak si naplánujeme. A v tom je to kouzlo.:) Prapůvodně to mělo být tak jak to je, ale mezi tím se to pozměnilo. Prostě to bylo tak.. Že bych si kvůli svatbě vzala dovolenou až v říjnu. No jo, ale kdo to má vydržet kdyto ž všichni odpočívají a já bych měla chodit do práce. Tak za 1. se mi nechce a za 2.to nejde.:D. V před  minulém týdnu se děli příšerné věci v práci a já jsem se rozhodla že si musím odpočinout. Omlouvám se, ale už mi všichni lezli na mozek. V úterý jsme měli kontrolu z obchodní inspekce. A kdo by tomu věřil, že v obchodě nebyla ani vedoucí ani zástupce. Takže jsme vše musela řešit no a nic příjemného. Ale zase na druhou stranu jsem dobrá(musím se pochválit hihi) snad to nedopadne tak zle. No a potom zmatku co byl v práci si musím odpočinout. A mám se krásně. Musím říct, že nám to pěkně začíná.:D Píšu nám, protože máme s přítelem dovču spolu. V pátek jsme šli s přáteli na SVIJANY. Hm. to byla dobrota. Mňam. A včera jsme byly na super akci. Fingers up. Takový malý festival hudby. Bylo to super potkali jsme spousty známých lidí které jsme opravdu dlouho neviděli. Zatančili jsme si na mou milovanou Vypsanou fixu. Poslechli jsme si Sto zvířat, No name, Velmi krátké vlny a já nevím co ještě. Jo vlastně Tři sestry. No zkrátka krásně jsme se pobavili. Koupila jsme si suvenýry a budu mít profi fotku s kapelou Vypsaná fixa. Takže úplně nejlepší. Věřím že dovolená bude utíkat co nejpomaleji a my si ji v klidu užijeme :) A přesně za měsíc mám narozeniny už se moc těším.

Žádné komentáře:

Okomentovat