úterý 7. května 2013

trhy,flora atd.

Jen jsem se chtěla pochlubit, že jsem byla v sobotu na trhách. Byly v Borotíně u Boskovic a při té příležitosti jsem taky mohla navštívit svou rodinu ke které se nemám moc šancí zastavit. Počasí bylo všelijaké tak jako poslední dobou často. Ale bylo to super. Hlavně to byla nová zkušenost. Možná by ze mě mohla být trhovkyně. O ten zisk ani tak nešlo i když samozřejmě každá koruna potěší. Ale ten pocit když někdo přijde a řekne to si koupím to se mi líbí-to je nádhera. bylo tam spoustu lidí z fléru všichni byly moc hodní a den velice rychle utekl. a tady pár slíbených fotek
1.  v čajovně při chystání přáníček na trhy
2. moje primulka :)
3.babička na floře
4.krásné aranžmá
5. já a xavier
6. s babičkou v Olomouci
7. trhovkyně :o)                              








                                                 

2 komentáře: