pátek 17. května 2013

Mám chuť psát..

a tak píši. Nevím co nevím jak, ale píši. Co se stalo nového? V týdnu mě přepadly chmury a byla jsem jakási smutná. Trvalo to dva dny, ale ted už je mi lépe. V neděli se jedu podívat na svatební šaty tak jsem zvědavá zda na mě něco budou mít :D. V sobotu pokud nám počasí dovolí jedeme na cyklo výlet. Kolem hradu Bouzov což bude jistě super. Měly by jsme jet celá parta tak snad nám to vyjde. Jinak jsem tvořila spoustu nového zboží. Viz foto zde. V pondělí jsme měli tvoření z Lenkou. Bylo to super zase jsme se naučili něco nového. Bylo to příjemné přišla i mamka i babička tak jsme měli třígenerační pondělí:DD. No jinak týdny plynou a já mám někdy pocit, že nic nestíhám.:))

3 komentáře:

  1. Ahoj Věruš, také mám pocit, že čas tak rychle utíká a občas i sprintuje:-). chtěla jsem se podívat, co jsi vyrobila, ale odkaz chce přihlášení nebo registraci a je to stránka pro prodejce:-( ahoj a hezký víkend - doufám, že vám na výlet vyjde počasí Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. tak to se omluvám. příště vložím foto sem i to staré.:))

    OdpovědětVymazat
  3. Je to fakt, nějak rychle to letí .... vždyť jako by vánoce byly včera a už tu je květen... ach jo:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat