pondělí 11. března 2013

Přišel mi dárek

Tak jsem se dočkala a dnes mi přišel také dárek z výměny které jsem se zúčastňovala. Dostala jsem nádherné podkafáčky a jsem za ně moc ráda, jelikož nejsem sama schopná si nějaké vyrobit. No co nového? Kromě nového koření, Nového města na Moravě atad..U nás se asi něco stane, ale zatím to není veřejná informace. Později jistě sdělím. Také mi vykvetla orchidej poprvé v životě tak nám dělá radost. Samozřejmě fotky nemám teda zatím..Vše snad napravím. Jo v pátek jsem byla na prvním kurzu šitého patchworku. WOUW.. Prvně jsem zasedla k šicímu stroji a za pomocí holek jsem se snažila porozumět tomuto řemeslu. Nádhera. Dostaly jsme rozpis a snažily jsme se si ušít tašku. Dlouho mi trvalo než jsem pochopila co se s tím vlastně dělá :o). A když mi to začalo jít byl konec. Den rychle utekl moc rychle. Takže mám zatím jen prototyp a vypadá to jako sukénka. Snad ji ještě letos dodělám. Jinak pořád bojuji s nachlazením a virózami a přijde mi, že je to pořád dokola. Jsem ráda, že jsem se dnes utrhla aspoň na skok sem skočit. Tak to je asi všechno..

1 komentář:

  1. Ahoj, tak to se budu těšit na fotky. Dnes jsem odeslala svůj výrobek pro JINU a ještě mám dělat dárek do druhé výměny. Na patchwork jsem si nakoupila pomůcky a hned jak udělám překvapení pro Veroniku, zkusím něco ušít. Budu začínat podle rad z jednoho časopisu, tak mi můžeš držet palce. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat