neděle 6. ledna 2013

Tak a jsem marod

I když jsem se snažila odolat nemoci-dostihla mě. A udeřila vší silou. Byla jsem ráda, že jsem došla k lékaři a že jsem zvládla cestu busem domů.. Bylo to ho moc.
Diagnóza zní: Nález na průduškách( a to i přes to že již nekašlu),angína a zalehlé dutiny.
 Jsem ráda, že antibiotika zabrala velmi rychle a i přes tu příšernou bolest hlavy, která mě zužuje při každém rychlém pohybu jsem schopná po chvilkách háčkovat, občas přečíst pár stránek krásné romantické knížky  a chvilku usednout k pc. Dnes už jsem alespoň schopná vylézt s postele. A to mám všechno za to, že nemoc přecházím a léčím se čajem. Dvakrát se my to vrátilo a to my stejně nestačilo k tomu abych šla k doktorovi. Jsem to ale husa. Tak vám přeji pevné zdraví..

2 komentáře:

  1. Tak přeji rychlé uzdravení:-). Co čteš hezkého? Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Shannon Drake-Šťastné zítřky..Je to taková romantická oddychovka to já můžu.. A chystám se na Černobílý svět. Viděla jsem film a shodou náhodou ježíšek přinesl knihu. A film je úžasný. Všem doporučuji

    OdpovědětVymazat