pátek 14. prosince 2012

Překvapení

Jaké bylo mé překvapení když jsem včera po odpolední přijela domů a na stole stál balík. Původně jsem si myslela, že přišli vánoční dárky pro mého přítele..Ale zvědavost by my nedala spát tak jsem krabici rozbalila..Jéééé. to byla nádhera. Krásný polštář ručně šitý a pytlíček krásně voňavý. No nádhera. Jsem moc ráda, že jsem se mohla poprvé zúčastnit této nádherné výměny. A určitě do budoucna do toho půjdu zase. Jo a měly jsme koncert. To vám bylo napětí. Mám to natočené na videu snad se někdy pochlubím..Ale bylo to krásné. Už se nám neše parta rozrůstá a jsme 3. A už si nás objednaly na leden znovu tak musíme trénovat. Tak se všichni mějte.:))
1.tajný balík
2. krásná krabice
3.polštář,přání vonnavý pytlík
4.jedna novinka ještě není hotová
5. dárky co jsem odesílala já.:)




2 komentáře: