úterý 20. listopadu 2012

Nestíhám..

Nestíhám nesvačím.. A dny plynou. Do Vánoc zbývá pouhých 35 dní. No a letos teda jsem absolutně bez nápadu. Mám ráda když můžu darovat dárky za 1.vlastnoručně vyrobené a za 2.ruční práci a za 3.takové které udělají radost a potěší. a letos..Je to katastrofa. První dárek jsem sice na fléru vyměnila už někdy brzo začátkem roku, ale potom jako bych zapomněla. A teď když už my teče do bot tak jsem nervózní atak. Do toho budeme mít české trhy v čajovně a čeká mě vánoční maraton. A já už nemůžu. Nebo mám spíše takový pocit. Já vím. Je to všude stejné. Ale na některé věci mám čas. Tak třeba například. Jednou za 14 dní máme s kamarádkou takový háčkovací večer. Kdy koukáme na Masterchefa pojídáme dobrůtky a máme se nádherně. Do toho kecáme a ještě u toho pracujeme. Zatím jsme měly sedánky vždycky v pátek a tento týden zase.. Moc se těším je to super relax a taková pohoda. No a do toho máme jet asi v neděly do Olomouce podívat se popř.nakoupit-dokoupit ještě dárečky a bude. Ať se pak o to už nemusím starat a mám klid. :D Přikládám fotku jak se máme s kamarádkou :)

Bábovka,čokoládové fondue,jasmínový čaj a spoustu ovoce. Úplná pohoda :))

2 komentáře:

  1. Tedy vy si to ale umíte zařídit - hned bych se přidala do party:-). Letos si se svátky hlavu nějak nelámu - mám jiné starosti a budu chodit do práce.....však to nějak dopadne. Cukroví péct nebudu - nebo tak dva druhy, ale udělám buchtičky se sirobem - ty jdou dobře na odbyt - vloni jsem jich měla 440 kusů a moc dlouho nevydržely:-). Určitě vše zvládneš - hezký zbytek dne a pohodový zbytek týdne. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. njn...) snažíme si ty všední dny kdy jen lítáme do práce a rychle domů zpříjemnit takovými malými maičkostmi a věřte my že nám velice pomáhají a naprosto nás uklidnují. Odejde s domu nervní Wěrgl a přijde miloučká hezoučká Věruška :))

    OdpovědětVymazat