čtvrtek 1. listopadu 2012

Filipínský léčitel

Já jen aby jsme měly jasno. Nejsem blázen který se zúčastňuje všech možných a nemožných přednášek. To ne..Ale moje povolání to vyžaduje takže většinou se k těmto přednáškám dostávám úplnou náhodou a ze zvědavosti. Takže nás opět navštívil léčitel. Jmenoval se Marko nevím jak dál.
A jelikož jsem absolvovala jedno sezení o kterém jsem již psala tak jsem si myslela, že mě nemůže už nic překvapit. Aha tak to jsem se teda totálně zmýlila. Pan léčitel nám totiž na vlastní oči ukazoval jak jeho,,krvavá,,metoda probíhá. A ještě než to začalo nás upozornil, že komu se dělá špatně s krve ať si stoupne ke zdi. No jo. Mě se špatně s krve nedělá teda nedělalo. Ovšem včera..To jsem nečekala. Já jsem si myslela, že kapkou krve pomaže pacienta. No tak vůbec. Udělal čáry máry láry fáry a zajel jednomu pánovi do břicha. Nevím jak to my hlava nebere, ale zajel. Přes pupík a fujj. Šmátral tam jaksi ve střevech nebo žaludku nevím mě se udělalo zle a  z léčení jsem měla prd. Smrad té desinfekce a toho všeho my neudělal dobře. Ještě několik hodin jsem se tady musela vzpamatovávat. Potom jsem tady pána skoumala kde je otvor jizva nebo náký důkaz a ono nic. Tak teda nevím je to šarlatán nebo já jsem blázen? Kdo ví..Toť vše. Dobrou noc..

Žádné komentáře:

Okomentovat