úterý 2. října 2012

příspěvěk č. 1.. Jsem zde nová

Takže jelikož jsem zde nová a nemám vůbec žádné zkušenosti s psaním blogů ani s jiným psaním tak mě omluvte aspoň tedy ze začátku.
Jmenuji se Věra a bydlím v malé vesničce v okolí Bouzova. Za prací každý den dojíždím  tak spoustu mých výrobků vzniklo v autobuse.
Narodila jsem se ve znamení Lva a tak podle toho taky vypadá můj život. Jsem temperamentní, občas velmi pohodlná a věčně zmrzlá. Miluji léto a teplo,klid a pohodu. Mimo jiné miluji čokoládu,krupicovou kaši a palačinky z nutellou. :-O. 
Ve svém volném čase ráda plavu, háčkuji a to skoro všude, zkouším jezdit na snowboardu, jezdím na kole a surfuji na netu. A obávám se že spoustu času věnuji čtením( teď už asi i tvořením) blogů.
Tak a teď už budu muset skončit jelikož my asi tak za 20 minut začíná cvičení.. Tak zatím.
s pozdravem wěrgl
Ohhh tak se hlásím, že jsem to přežila. Ovšem nevím co my na to bude říkat mé tělo zítra.. Jsem zmožená a unavená. Jdu chvilku pracovat na fotoknize a pak usednu s háčkem v ruce k pěknému filmu.

Žádné komentáře:

Okomentovat