pátek 12. října 2012

Filipínská léčitelka

Dříve než začnu psát tak vám popíši místnost kde sedím. Sedím v bývalém pokojíčku dnešní pracovna a také místnost kde máme připojení k intenetu. Mám zapálenou aromalampu ze svou oblíbenou levandulovou vůní, uvařený mátový čaj v 0,6l hrnku a k tomu rozdělané jedny výborné sušenky nejmenovaného názvu ať nedělám reklamu. Sušenky mají fialovou barvu a jsou ve tvaru jednoho zvířátka co dává mléko :D Tak a teď můžu začít.

Dne 12.10.2012( zajímavé datum samé jedničky,dvojky a nuly) jsem jako každé ráno tohoto týdne jela do práce. Ani jsem si neuvědomovala co dnešní den přinese nebo by mohl přinést. Každé ráno chodím do čajovny ve které trávím hodinu než se otevře obchod ve kterém pracuji. Pustím si hudbu vytáhnu háček ňákou pěknou bavlnku nebo vlnu pustím si internet a čekám. No a tak to je každý den. Ale dnes... Všechno bylo jinak.
Dnes bylo cítit napětí už od rána teda alespoň já jsem to tak měla. Odbila osmá hodina a já šla do obchodu. Vybalila jsem zboží co bylo potřeba a čekala..Po obědě to začalo být jakési divoké. Tak jsem šla do čajovny a začaly jsem s kolegyní chystat na přednášku. Měla totiž přijet Filipínská léčitelka.Kolem půl druhé se začaly sjíždět lidé a v 15 hodin dojela i ona. Jmenuje se Estel Palaris. Je to taková drobná, nenápadná,mladá dáma.
Já jsem zatím než se Estel a její skupina nachystala navařila čaje a pak přišla fáze seznamování. Kdo si chtěl nechat něco posvětit odložil si věc na stoleček. Mimochodem já si nechala posvětit všechny háčky které používám a přívěsek který často nosím. Pak jsme si všichni stoupli do kolečka a paní překladatelka nám říkala, že se máme všichni uvolnit. Bylo my tak krásně a Estel začala zpívat ňákou jejich motlitbu. Vzpomínala jsem si na celou rodinu na všechny přátele na své blízké osoby a posílala jsem jim zdraví,lásku,klid a mír. No a bylo to.. Potom kdo chtěl mohl se nechat uzdravit víc a soukromě, ale mě to stačilo takto. Estel jako bonus nás pomazala kokosovým olejem to bylo moc příjemné a nakonec jsem se všichni navzájem vyfotily. Bylo to moc pěkné i když jsem měla obavy, moc se takových akcí nezúčastňuji. Nakonec jsem si popovídala  s Estel i přesto, že moje hodiny angličtiny skončily u 6 lekce..:o) Skloubila jsem angličtinu, němčinu, češtinu, ruce a nohy a co jsem potřebovala jsem jí řekla ovšem jestli ona my rozuměla to nevím :).
Tak jsem ráda, že jsem se s toho mohla vypsat mezitím jsem dopila skoro čaj a sušenky si schovám na příště, protože už nemůžu. Škoda, že nemám ještě zpracované fotky, ale třeba na ně také dojde a někdy se s něma pochlubím..

Žádné komentáře:

Okomentovat